مخازن پلی اتیلن
نوشته شده توسط : iranfoodex

مخازن پلی اتیلن 
گسترش روز افزون جمعیت در کشورها ، روز به روز تامین نیاز آب شرب این جمعیت را به معضلی بزرگ تبدیل کرده است بطوریکه این روزها آب شیرین و تامین و نگهداری آن به مقوله ای استراتژیک تبدیل شده است . بنابراین به منظور تامین و نگهداری آب شرب و بهداشتی تولید و تهیه مخازن ذخیره آب ضروری می باشد. امروز مخازن ذخیره آب در انواع مختلفی همچون مخازن پلی اتیلن ، مخازن فلزی ، مخازن PVCتولید می شوند که هر کدام از این مخازن ذخیره آب به فراخور نوع مصرف و مدت زمان نگهداری میتواند در شرایط مختلف بکار رود .
از آنجا که تولید مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن ذخیره آب کم هزینه تر است و نسبت به سایر مخازن ذخیره آب من جمله مخازن فلزی و مخازن کامپوزیت عمر طولانی تری دارند . همچنین مخازن پلی اتیلن سبک وزن تر نسبت به سایر مخازن ذخیره آب بوده و بالطبع قابلیت جابجایی آسانتری خواهد داشت.
یکی دیگر از مزایای تولید مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن ذخیره آب ، سادگی و یکپارچگی عملیات تولید مخازن پلی اتیلن و تنظیم ضخامت مخازن با کم یا زیاد کردن مواد اولیه پلی اتیلنی می باشد.
همچنین مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر انواع مخازن ذخیره آب ، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی داشته و مسائلی همچون زنگ زدگی در استفاده از مخازن پلی اتیلن وجود نخواهد داشت.

 





:: برچسب‌ها: مخازن پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: